Nowe barwy Pro Civium

Stowarzyszenie ewoluuje nie tylko w kwestiach poszerzania obszarów oddziaływań, czy administracyjnych ułatwiających funkcjonowanie, ale także pod względem wizualnym.
Niedawno nasza strona internetowa przeszła gruntowną zmianę brandu, dziś serce Pro Civium otrzymało nowe barwy.
Żartem można by powiedzieć, że w tym roku Pro Civium i Polsat zmieniły wygląd swojego logotypu – śmieje się Aleksandra Słonka, Koordynator Zespołu ds. Public Relations Stowarzyszenia. – A na poważnie, do pewnych kwestii trzeba dojrzeć, na wszystko przychodzi właściwy czas. I to jest właśnie ten czas. Mam nadzieję, że nowe barwy przypadną wszystkim do gustu.
Przypomnijmy znaczenie logotypu Stowarzyszenia. Serce oznacza szansę, pozytywny odbiór naszych beneficjentów, dobro, które winno zawsze kierować postępowaniem człowieka, a fakt że nie jest zamknięte – otwartość na ludzi, na ich problemy. Natomiast linie w prawej części symbolizują ograniczenia przez otwartość linii serca do pokonania. Czy to kraty więzienia, czy własne, czy sytuacja, która ogranicza rozwój człowieka, rodziny.
Poprzedni wpis
Program Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu Rodziny
Następny wpis
Byliśmy w Poznaniu – II Zjazd

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Proszę wprowadzić prawidłowy adres e-mail.
You need to agree with the terms to proceed

Warto przeczytać

Menu